Sunday, 16 December 2012

1st Giveaway by Aimi & AKhairina


Holla. #GiveawayTime. Waahh excited2, dah lama mak jem x join GA2 ni semua tw. Tiba2 je jari jemari mak jem yg manis + runcing ni rajin nak menaip dan mengjoinkan diri dlm GA ni haaaa. GA ni mearik uolls, rugi tak join. Haa tunggu apa lagi, tengok bawah > nampak banner > Klik banner > Join. Mudah kan, semudah abc uolllszzz. Panjang mak jem melalut ye. Lai2, tengok banner cun + comel + cantik menarik tertarik kau memang debomb kat bawah ni..muahaha *Ini serius(ala2 wonderpet) serius comel tak tipu. 


Ketawa mengekek hihihi
Terkejut melihat celoteh Cik Siti
Syarat giveaway telah dipatuhi,
Kalau tak percaya,kami ada bukti.


Blog ID :- Iezwa Wawa
Fb :- Izni Najwa

Jalan-jalan ke rumah Nini
Singgah sebentar di kedai Minie
Kalau rasa nak join giveaway ini
Tengok dulu syarat kat bawah ni.

Mak Jemah orangnya dihormati
Buat baik di sana sini
Join giveaway senang hati 
Pemilihan pemenang caranya begini



Ali dan Abu suka berlawan
Selalu dimarahi Cikgu Leman
Tibalah masanya menagging kawan
Join jangan tak join ya teman-teman
A / B / C / D / E / F / G / H / I / J / K / L / M / N / O / P / Q / R / S / T / U / V / W / X / Y / Z

1 / 2 / 3 / 4 / 5 / 6 / 7 / 8 / 9 / 10 / 11 / 12 / 13 / 14 / 15 / 16 / 17 / 18 / 19 / 20

I / II / III / IV / V / VI / VII / VIII / IX / X

Akhirnya, berjaya jugak wawa menyiapkan satu entry yg merapu meraban ni. Msti penganjur naik bosan baca entry wawa ni haaa. Harap2 dpt menang GA ni. amin~



5 comments:

  1. jemput join:) http://farra-izzaty.blogspot.com/2012/12/segmen-up-follower-bulan-disember.html

    ReplyDelete
  2. terima kasih tag..=)

    in shaa Allah..ada masa husna join ye..=)

    ReplyDelete
  3. tengsss sbb sudi tag.. nnti Yati join..~

    ReplyDelete
  4. wah! ditag.. hehe. InsyaAllah kalau sempat aida join.. kalau tak sempat maaf tau. apa2 pun semoga berjaya dear :)

    ReplyDelete
  5. wawa... thank you tag syg.. sowieee, lambat reply,, bru bukak blog..:)

    ReplyDelete

 
Hak cipta terpelihara Miraa Hussin| Copyright-2012