Friday, 30 November 2012

"1st Giveaway by Chirp-chirp!"



Syarat-syarat penyertaan :-
  • Follow blog chirp-chirp (done)

  • Like fanpage chirp-chirp (done)

Pilih yg mana satu? Hmm nak pilih yg mana erk? adess comel2 belaka eh..Wawa pilih froggie hijau tu lah. (btul ka aku eja froggie tu,,hehh)KENAPA?? Froggie tu comel banget. Kawan wawa minat sgt froggie, mcm2 jenis froggie dy ada tw kt rmh dy. boleh la bgi dy hadiah birthday nnti. Belated birthday dh pun, birthday dy bulan 7. Amboih haih lmbtnya bgi hadiah..hehehehe. Nak tengok x kwn wawa yg kiut-miut tuh??


Ni haa gmbr dy. Dy ni pemalu skit..ehehe. 

Eh lupa bgitw, dia ni ada bntl froggie tw. Lebih kurang macam ni la bntl dy. Kalau x da bantal ni x boleh tido beb!! Serius tak tipu. Even p kem sekalipun dy bwak tw. Nampak tak kegilaan dy terhadap froggie??huhu. Harap sgt dpt menang froggie omey tu..oingoingoing...hahaha
 Amboih, panjang bebenor cerita aku. Mesti penganjur bosan bca cerita aku yg bnyk merapu+melalut ni..HEH!!!. Ok la, FULLSTOP!! I end my story~
Wawa nak tag :- 

Pergi ke kedai dengan Siti
Singgah sebentar di rumah Nini
Froggie comel menambat hati
Harap dpt menang GA ini









3 comments:

  1. waah siap berpantun. all the best wawa! tq sesangat sudi join GA ni :D

    ReplyDelete
  2. Nak dibloglist selama 3 bulan dan tambah followers? Jom join segmen pertama atiQah ni!http://budakkecikbermonolog.blogspot.com/2012/12/segmen-blog-saya-hebat.html

    ReplyDelete
  3. jom bantu cik emma lepas target dapat 200 follower... cik emma dah follow blog awesome awk...
    jom follow blog tragis cik emma :)


    http://zonmanis.blogspot.com/2012/12/1st-giveaway-by-chirp-chirp.html

    ReplyDelete

 
Hak cipta terpelihara Miraa Hussin| Copyright-2012