Sunday 7 October 2012

Contest Blog Saya 0wesome Ke ?


Hallu haluu warga Malaysia semuanya!! Kalian apa khabar? waduh2 sejak bila aku jadi warga Indonesia nih..hewhew. Hari ni wawa nk join "Contest Blog Saya 0wesome Ke ?". Masa entry ni ditaip - 11.29 pm. Papp..pappp, aduh tersengguk-sengguk eden dibueknye. Sorry la klu ada tertypo sikit, tlis entry ni dlm keadaan yg sgt mengantok..tpi kedegilan kpala otak aku yg sebesar genggaman jari ini, memaksa untuk join contest ni skrg jgk..apa yg kau merapu ni syaitonnn!!. Dah2 seteret to the poing (jangan tiru aksi ini. rosakkan bhsa), wawa merasmikan yg wawa nk join "Contest Blog Saya 0wesome Ke ?". Eh, aku plk yg rasmi erk? hihi

Oppa Gangnam Style tu. Kau ada? x da kan? 



Beta dengan rasa rendah dirinya, nak melantik 5 orang pembantu beta :
Ni ambo nak beritahu nih, ambo dh follow n dh like fanpage tuan ambo,..tengok kt bwah ni hah.




Hah!! Yg dah terbaca @ sengaja baca entry ni tu, jgn dok lari-lari naaa. Join jgn x join contest ni. Bnyk hadiah menarik baq hg. tengok SINI. Apa macam? Hadiah ada menarik ka? Menarik kan. Jgn lupa join ye~

Amboi aih, macam-macam watak aku bawak mlm ni noh. Warga Indon la, Raja la. Hebat jugok aku ni ye. huwaaa perasan btull, ksian kt mak aku dpt anak mcm ni..hewhew. Itu sahaja untuk entry kali ni. Mbak penganjur, maaf banget ya, entry nya bnyk melalut, omong kosong aja. Ni ada hadiah untuk mbak kerana sudi baca entry saya yg merapu ini.


Tarikh tamat :- 1/11/2012



1 comment:

  1. Hii , saya dari contest yang sama jugak :D
    http://arinalola.blogspot.com/2012/10/hii-assalamualaikum-d-masa-farah-tengah.html

    ReplyDelete

 
Hak cipta terpelihara Miraa Hussin| Copyright-2012