Sunday, 25 November 2012

End Year Giveaway by FD





  • Follow blog, twitter and like fanpage (done)



  • Like n follow sponsor (done) 
Blog ID :- Iezwa Wawa
Fb :- Izni Najwa

  • Klik iklan



  • Tag  :- I / II / III
  • Hadiah yg wawa pilih/wawa nak ialah :- Topup RM 5 :)
Yeah!! Dah siap dh pun entry untuk GA ni. Errm bila tengok blek, semak jugak eh entry ni.huhu. Lastly hope dpt menang GA ni. Amin~









6 comments:

  1. ##UPDATE!!
    list-kan hadiah yang korang nak

    ReplyDelete
  2. PERHATIAN KEPADA PESERTA GIVEAWAY!

    Senarai hadiah boleh pilih di sini
    http://www.fatindiana.com/2012/11/sponsor-dan-hadiah-untuk-giveaway-iii.html

    Listkan hadiah yang awak nak, maksud FD bukan hadiah selain yang di sponsor ye
    Harap maklum

    ReplyDelete
  3. ADA PENAMBAHAN SPONSOR / HADIAH. SILA LIKE PAGE SPONSOR BARU NI YE ^^
    TERIMA KASIH
    http://www.fatindiana.com/2012/11/penambahan-sponsor.html

    ReplyDelete
  4. PERHATIAN KEPADA PESERTA GIVEAWAY!!
    Ada penambahan sponsor / hadiah. Domain selama setahun untuk 2 orang pemenang.
    Kalau nak hadiah ni, baca entri ni. Kalau taknak, abaikan.
    http://www.fatindiana.com/2012/11/perhatian-kepada-peserta-giveaway-2.html

    *untuk yang betul-betul nak menang domain sahaja*

    FD sarankan awak listkan 5 hadiah untuk lebih senang :)


    SENARAI PESERTA DAH KELUAR
    http://www.fatindiana.com/2012/11/senarai-peserta-end-year-giveaway-by-fd.html

    ReplyDelete
  5. Ada penambahan sponsor lagi.
    Sila like dan follow para sponsor ye
    http://www.fatindiana.com/2012/12/perhatian-kepada-peserta-giveaway-3.html

    ReplyDelete
  6. tahniah ^^
    http://www.fatindiana.com/2013/01/pemenang-end-year-giveaway.html

    ReplyDelete

 
Hak cipta terpelihara Miraa Hussin| Copyright-2012